loading...
desperado دانلود بازی و برنامه و ...
D҉E҉S҉P҉E҉R҉A҉D҉O҉ بازدید : 3840 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

winrar

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

D҉E҉S҉P҉E҉R҉A҉D҉O҉ بازدید : 2910 شنبه 16 دی 1391 نظرات (1)

yahoo massenger

(91/3/12) تغییرات:

جدیدترین نسخه ی منتشر شده بر روی سایت قرار گرفت!

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

 

D҉E҉S҉P҉E҉R҉A҉D҉O҉ بازدید : 2884 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

mozilla

محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

D҉E҉S҉P҉E҉R҉A҉D҉O҉ بازدید : 3064 شنبه 16 دی 1391 نظرات (0)

flashget

 هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود میکند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمیدهند توسط برنامه های مدیریت از روی آنها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمک شما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.

D҉E҉S҉P҉E҉R҉A҉D҉O҉ بازدید : 3337 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)
رمز های بازی سیمز2 کلید های shift + ctrl + C رو فشار بدید و در کنسول باز شده رمز های زیر رو قرار بدین. نتیجه کد خارج شدن از چیت کنسول exit Expand کنسول Expand دارایی را 1000 واحد افزایش میدهد Kashing دارایی را 10000 واحد افزایش میدهد Rosebud دارایی را 50000 واحد افزایش میدهد Motherlode کاهش گرافیک بازی برای زیاد شدن سرعت بازی Vsync on/off Lest you know if any patchs are install Autopatch on/off نمایش تمام کدها Help -all Turns aging on and off Aging on/off Turns off facial bounding limitations Faceblendlimits تمام همسایه ها را پاک می کند Deleteallcharacters Toggles between tow terrain types Terrain type

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 614
  • بازدید کلی : 59,219